Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 29 november 2012

Intensivt...

Shitt påmfritt - det är mycket nu!!!
Tyvärr är jag lååångt ifrån så pigg som jag var när jag skrev förra blogginlägget för två dagar sen! Men det är inte så konstigt, jag har jobbat - kanske inte så mycket (fast det beror på vad man jämför med) - men väldigt intensivt och koncentrerat!
Marknadsföring är ju det som är på tapeten just nu. Jag har omarbetat vår folder (med hjälp ifrån de andra) och skrivit ut ca 250 stycken bara idag! Och de ska inte bara skrivas ut - de ska vikas också; snyggt och prydligt! 120 stycken ligger kvar ovikta på bordet och ska tas omhand imorgon!

Samtidigt som jag har pysslat med foldrarna så har Nettan gjort fint i lokalen; städat, pysslat, sorterat och planterat om blommor och gjort fint i fönstren! 2 sjuarmade ljusstakar är framtagna och imorgon kommer förhoppningsvis adventsstjärnorna upp också!
Janne har börjat att dela ut våra foldrar i husen runt omkring lokalen idag. Det ska bli spännande att se om det ger nåt resultat! Eller, inte OM - snarare NÄR och hur mycket!! För jag är övertygad om att det är ett av olika sätt att få in kunder! I morgon ska han fortsätta att dela ut foldrarna - efter att vi har vikt dem förstås!! :P
Foldrar kommer vi även att behöva nu på måndag, för då ska vi ha en informationsträff på Arbetsförmedlingen! Syftet är att få in fler deltagare för nu när vi gått ut med reklam om oss så behöver vi snabbt bli fler! :D

Ja, som ni förstår så är detta jättespännande för oss!! Hur ska det gå, hur ska det gå??
Vi tror förstås att det kommer att bli jättebra, men ta inte mitt ord på det!! Kika in här igen, för jag lär ha anledning att återkomma med uppdateringar med jämna mellanrum!!

Anneli.

Inga kommentarer: