Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 23 november 2012

Jobba hemifrån

Idag ska jag jobba hemifrån! Det ska bli skönt att inte behöva åka iväg nånstans, utan ta det lite lugnt och jobba i min egen takt!
Jag har några samtal att ringa och jag ska fixa lite med hemsidan för Södra Dalarnas Serviceteam.

Igår var Janne iväg till Arbetsförmedlingen och träffade sin handläggare där. Då blev det klart att han ska få börja med praktik hos oss han med, och det redan på måndag! :D Det ska bara skrivas lite papper först, men det är vår ordförande, mentor, handledare och projektledare Eva som får göra det! Eva ska även vara handledare åt Janne, för jag kan knappast vara det!! Det skulle se ut det - att hans fru också är hans handledare!! :P Dessutom är ju även jag praktikant just nu så det är bara Eva som får vara handledare i vårat gäng! Men även när Nettan och jag blir anställda så är det väl så att det inte är jag som ska vara handledare åt min man...!! :P
Synd... jag tror jag har en piska här nånstans...!! ;-)
NÄ!!!! Jag skojade bara!! Inte kan jag piska min egen man heller (inte någon annans heller för den delen)!! Men en faslig massa stryk - det får han!!! Barn och älsklingar SKA ha massa stryk!! Ofta!! Bäst är att stryka medhårs...!! ♥
(Alltså... Bara för att vara övertydlig här: Jag pratar INTE om stryk som smisk/slag!! Sånt ska ingen ha!!! Men kärleksfullt stryk - kärleksfull beröring - DET är bra!!) :D

Innan jag kan börja jobba så bör jag nog sova några timmar!! När jag skriver det här så är det mitt i natten, och jag tror inte att folk blir särskilt glada om jag ringer vid den här tiden...!! Dessutom börjar John Blund tjata på mig att det är dags att gå upp och lägga sig!! Bäst jag lyder!! ;-)

Anneli.

Inga kommentarer: