Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 18 november 2012

Klokord mitt i natten

Hur blev klockan så mycket nu igen?? Det är ju redan imorgon!!! Vart tog lördagen väggen??

Jo, här tog den vägen:
Jag vaknade vid 10-snåret, gjorde min "morgontoalett" och käkade frukost. Sen var Janne och jag in till granntanten för att hämta lite grejer som hon ville ha, och så åkte vi till lasarettet och hälsade på henne! På vägen hem handlade vi lite och väl hemma var det bara att sätta sig vid dukat bord; Martin hade lagat middagen redan! ♥ Ja, sen kollade jag några mail, kikade in på facebook och tittade på filmen "Sommaren med Göran" på TV samtidigt som jag lyckades få ihop ett blogginlägg om D-vitamin på min Green-blogg och så var den lördagen slut! Och NU orkar jag ju inte sitta här och blogga!!! Jag lägger in ett klokord istället - som jag som vanligt ärligen snott på facebook:
G'natt!!

Anneli.

Inga kommentarer: