Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 20 november 2012

Ny vecka - nya möjligheter

Måndag igen alltså...! Ja, klockan är redan efter midnatt, så måndagen är ju egentligen slut - och det kan jag säga att jag är också!!! Hela helgen har jag gått som en zombie efter förra veckans "vedermödor", och Hej och Hå så har en ny vecka redan börjat!
Idag har vi haft planeringsmöte och gått igenom olika viktiga saker, och så har jag hjälpt Katta att göra 35 foldrar till hennes företag! Sånt gillar jag att hålla på med!! :D Men det är tur att jag "bara" ska jobba halvtid, för det finns inte på kartan att jag skulle klara av att jobba längre dagar!! Som jag känner mig nu så får jag vara glad om jag ens orkar jobba halvtid!! Men man kanske vänjer sig...!! Hoppas det...!!

När jag kom hem kl 17.45 hade min fantastiske son ♥ Martin ♥ lagat middag så det vara bara att sätta sig till dukat bord!! Vilken välsignelse, för vid det laget var jag så slut så jag hade hellre käkat knäckebröd än lagat middag!
Efter maten gick jag upp och badade ett par timmar och som vanligt somnade jag i badkaret (tur att jag flyter som en kork)!!

Så här dags (d v s på kvällen och natten) är jag som minst trött på hela dygnet - och det beror inte på att jag sovit i badkaret, utan så är det alltid med mig! Detta är en förbannelse, då hela samhället är uppbyggt på morgonpigga människor! Men jag försöker så gott jag kan att anpassa mig - vilket sällan lyckas riktigt bra...!! -_- *Suck* Men, man kan bara göra sitt bästa!

Trots ovanstående klagolåt så tycker jag ändå att det är roligt att äntligen kicka igång vårt Sociala företag, och jag tror verkligen att det kan bli kanonbra! Jag längtar tills vi fått in både flera personer i företaget och förstås fler uppdrag! Dessutom så har Nettan och jag så många bra idéer om hur vi vill utveckla företaget, men allt får komma när det är moget för det!

Och apropå moget så är det nog moget nu för att jag ska försöka mig på att sova! God natt i cyberspace!!

Anneli.

Inga kommentarer: