Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 3 november 2012

Spökvandring...

Det blev Halloweenfirande även för mig hos Nettan ikväll! Det var nästan så att jag inte tänkte gå för att jag är så trött, men bestämde mig trots allt för att åka dit. Det ångrar jag inte!! Vi hade supermysigt och kul, god mat, gott sällskap, Tarotkort och spökvandring på Grytnäs kyrkogård som avslutning! :D

Det har blivit något av en tradition att Katta och jag vallar runt folk på kyrkogården på Allhelgona! :D I år var första gången vi åkte till Grytnäs där både Jannes morfar & mormor och min pappa ligger begravda. Min pappa är begravd i minneslunden så det går inte att veta exakt var, men Jannes morfar och mormor har en gravplats som vi faktiskt hittade till trots mörkret!

Här kommer några bilder som Katta tog och som jag snodde ifrån facebook alldeles nyss:
Det är så vackert på kyrkogårdar när så mycket ljus är tända!
Vackert och rofyllt...! Fast det var mycket finare i verkligheten än vad korten kan återge!
Det är ganska fantastiskt att man i dessa moderna tidevarv kan så snabbt lägga ut bilder från där man just varit!! Det är nog inte mer än ca en dryg halvtimme sen dessa kort togs, och här sitter jag nu och lägger ut dem på min blogg!! Annat var det förr i tiden när man skulle fota slut en hel rulle med kort och sen vänta på att de skulle bli framkallade..!! :P

Och med det avslutar jag nu det här blogginlägget. Hoppas ni alla har en härlig Allhelgonahelg!!

Anneli.

Inga kommentarer: