Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 21 november 2012

Tidsmaskin någon??

Dagens arbete på vårt Sociala företag har bestått av tre telefonsamtal, två möten och ett mail. Det mesta har handlat om planeringen inför skyltsöndagen den 1/12. Roligt men tröttnande! Förutom ovanstående så hann Nettan och jag även kika på lite arbetskläder, vilket Nettan tyckte var kul! Själv avskyr jag att shoppa i allmänhet och titta på kläder i synnerhet...!! :P Inte har jag några direkta åsikter om vilken typ av kläder vi ska ha heller - mode och sånt har aldrig intresserat mig det minsta!! Inte ens som tonåring! Tur då att Nettan är desto mer kläd- och modeintresserad och har blick för vad som är snyggt och passande!! Med trygg hand lämnar jag över klädvalen till henne, vilket jag tror att hon verkligen uppskattar!! :D Det är bra att vi är duktiga på så olika saker och kompletterar varandra! :D

Energin jag fick från cirkeln igår måste John Blund ha tagit med sig när han försvann i morse, för idag har jag gått som en Zombie igen..! Jag vet inte om det egentligen är så bra att jag är så duktig på att "skärpa mig", för det blir lätt att jag går över mina egna gränser...! När jag sitter i ett möte t ex så skärper jag mig, och ingen kan ana hur trött jag egentligen är! Men efteråt blir jag som en urvriden trasa...! Jag försöker intala mig att det jobbigaste är nu i inledningsfasen och att det kommer att lugna ner sig sen när vi verkligen kommit igång..! Jag hoppas verkligen att jag har rätt i det!

Ibland skulle jag vilja ha en tidsmaskin för att åka lite fram i tiden... Jag skulle så gärna vilja få lite förhandsinformation om hur det går med företaget; om 6 månader... 1 år.... 2 år...!! Men tidsmaskiner är vääääldigt svåra att få tag på har jag hört, så jag får helt enkelt bara finna mig i att inte få veta i förväg...!! Attans!! ;-)

Anneli.


Inga kommentarer: