Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 8 november 2012

Visitkortstillverkning

Idag har Nettan och jag gjort förslag till visitkort! Det är jättekul att hålla på med tycker jag!!
Vi har också kollat på datorer och internetabonnemang som vi kommer att behöva, men både min dator och en del hemsidor vi skulle gå ut på bara krånglade så det blev inte så mycket uträttat tyvärr!! Men imorgon ska jag jobba hemifrån och fortsätta kolla lite, plus att jag ska pilla med en hemsida åt oss!! Idel roligheter alltså!! :D

Men nu ska jag försöka komma isäng! På sista tiden har det gått åt fel håll med mina läggtider - det funkar ju inte att vara uppe och nattsudda när man ska jobba 5 dar i veckan!! Så natti natti där ute i cyberspace!!

Anneli.

Inga kommentarer: